понеділок, 21 вересня 2020 р.

Враження від навчання у коледжі

Цього  літа я обрала Сєвєродонецький коледж культури і мистецтв імені Сергія прокоф'єва в якості місця отримання подальшої освіти. Але вже в перші дні я зрозуміла, що це не тільки заклад освіти, а й наш другий дім, де всі студенти і викладачі - одна велика родина. 

За два тижні весь перший курс дуже здружився, що стало для мене приємною несподіванкою. Мої однокурсники дуже чуйні і добрі, а також нам ніколи не буває нудно чи сумно. Мені здається, що початок міцної дружби та гарного спілкування було покладено. Адже для кожного з нас дуже важливо комфортно відчувати себе в колективі протягом майбутніх чотирьох років навчання.

Старшокурсники теж дуже доброзичливі та відкриті для спілкування, завжди можуть підтримати або дати пораду. Допомогти раді й викладачі коледжу. Вони намагаються навчити кожного студента чогось нового, вкладаючи душу та час. Колись ми закінчимо коледж, маючи за спиною великий багаж знань, завдяки нашим викладачам, які є професіоналами своєї справи. 

Хочеться окремо сказати, що навіть будівля створює особливу атмосферу. Всі колони, сходи, картини несуть в собі частину музики, якою наповнений коледж. Навіть просто сидячи на банкетках між парами та слухаючи гру якогось інструменту, можна відчути надзвичайність цього місця, наближаючись до мистецтва. 

Коледж наклав на мене неймовірні враження! Я рада, що стала студенткою цього закладу освіти. 

Але не тільки в мене навчання тут викликає приємні емоції. Цікаво? Почуємо першокурсників та їх враження 👀.


«Дуже сподобалося, що з першого дня навчання всі настільки здружилися, що в кінці першого навчального тижня здавалося, ніби ми вчимося разом цілий рік... 

За ці два тижні мене вразила сама атмосфера коледжу. Всі студенти такі талановиті, розумні й доброзичливі, що хочеться знайомитися з кожним. Навколо панує музика. Входячи в коледж, ти одразу розумієш, що знаходишся в музичному храмі. З усіх кабінетів лунають чудові мелодії Баха, Моцарта, Чайковського... Всюди спокій.» 

Сергєєва Маріанна


«Мені подобається в коледжі. Антураж мистецтва і контингент людей в симбіозі дають атмсоферу, в якій приємно вчитися. Музика тут всюди: проходячи кородорами, можна почути звуки гітари, духових, спів вокалістів і хору. Цікава архітектура: фонтан і банкетки, пересічні сходи - ідеально! Внутрішній перфекціоніст радіє!» 

 Михайлюк Володимир  


«З першого дня у коледжі ми відчули дружню атмосферу. Звернувшись за допомогою у будь-якому питанні нам допомогали, як вчителі, так і студенти. Також мені сподобалась сама творчість цього місця. Весь коледж сповнений якоїсь мистецької магії. Тут дуже гарні викладачі, які неодмінно навчать нас! Мені дуже подобається наш коледж!» 

Мазур Лаура


«Навчання в коледжі мене порадувало. Викладачі доступно пояснюють і намагаються донести матеріал до кожного. Вчитися дуже приємно і весело!» 

Дашевська  Альона


«У музичний коледж мені запропонувала вступити вчителька, яку я можу вважати другою мамою, і до порад якої просто не можу не прислухатися. На співбесіді я познайомилася зі студентами, які колись, як і я зараз, сиділи на стільці, і була приємно здивована. Вони всі до єдиного були доброзичливими і життєрадісними, і навіть якщо захочеш - не зможеш почути негативного або незадоволеного відгуку про коледж з їхніх вуст. 

Після знайомства з деякими викладачами питання "А чи хочу я вступати?" повністю відпало. Тепер я була впевнена. І після декількох тижнів навчання в цьому закладі мені жодного разу не довелося шкодувати через своє рішення. Тут всі доброзичливі і відкриті, починаючи від педагогів і закінчуючи, звичайно ж, студентами. Я дуже рада, що прийняла правильне рішення і тепер вчуся в стінах цього чудового коледжу!»

Урядкіна Тетяна


«Мені подобається навчання в коледжі, незважаючи на те, що мені говорили, мовляв буде складно, але навіть якщо і так, то це того варте. Адже завдяки цьому я стану фахівцем. Дуже подобається, що мене оточують такі ж творчі і цікаві люди, як і я.

Музика - це атмосфера, де я растворююсь і коледж - місце, де я можу вдосконалити і реалізовувати себе.»

Макаренко Софія


«Навчання в коледжі виявилося не таким, як я її собі уявляла ... Все набагато краще! Хоч ми і провчилися недовго, але я зрозуміла, що  тут дуже цікаво. Студентське життя дало можливість почати все з чистого аркуша. Відкрилися нові можливості і знайомства. Мені дуже подобається вчитися в коледжі. Я думаю, що він стане для мене другою домівкою, а все його студенти і викладачі - другою сім'єю!»

Коверга Надія

Кожен студент першого курсу щасливий, що вчиться в нашому прекрасному коледжі!


Матеріал підготувала Єлизавета Салахутдінова


Немає коментарів:

Дописати коментар