Студенти І курсу Сєвєродонецького фахового коледжу культури і мистецтв імені Сергія Прокоф'єва долучилися до проходження Загальнонаціонального тесту з цифрової грамотності – Цифрограм (платформа “Дія. Цифрова освіта”).
В рамках тесту вони відповідали на 90 запитань, що систематизовані за шістью сферами знань європейскої рамки цифрових компетентностей DigComp 2.1 та вимірюються за 3-ма базовими та 6-ма підрівнями (див. таблицю).
Рівні володіння цифровими компетентностями
У підсумку кожен студент отримав детальний аналіз своїх компетенцій та електронний сертифікат, що засвідчує загальний рівень цифрової грамотності, загальну кількість набраних балів, а також рівень та кількість балів за кожною сферою.
Тестування показало, що 77% учасників мають високий рівень цифрових навичок у сфері “Основи комп’ютерної грамотності”, у 50% встановлено високий рівень навичок у сфері “Інформаційна грамотність, уміння працювати з даними”, 77% мають середній рівень цифрових навичок у сфері “Створення цифрового контенту”, 73% і 18% учасників отримали середній і високий рівні у сфері “Комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві”, у 91% встановлено середній рівень цифрових навичок у сфері “Безпека в цифровому середовищі”, 100% учасників мають середній рівень цифрових навичок у сфері “Розв'язання проблем у цифровому середовищі та навчання впродовж життя”.
Зведені результати тестування 22-х студентів-першокурсників
Тестування допомогло студентам виявити прогалини у цифрових навичках і зорієнтуватися, які саме компетенції варто підсилювати у подальшому.
Викладач інформатики Сєвєродонецького фахового коледжу культури і мистецтв імені Сергія Прокоф'єва, канд. педагогічних наук О.С. Воронкін