вівторок, 14 січня 2020 р.

Безкоштовнi онлайн курси для підготовки до ЗНО з математики

   У 2021 році випускники закладів загальної середньої освіти, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які в 2021 році здобудуть повну загальну середню освіту, складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію з математики у формі зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).
 Зміст сертифікаційної роботи визначається Програмою ЗНО з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України.  
 На виконання тесту у 2020 році відводиться 180 хвилин. Загальна кількість завдань–35. Сертифікаційна робота 2020 складатиметься із завдань чотирьох форм:
1-завдання з вибором однієї правильної відповіді,
2-завдання на встановлення відповідності. Завдання має основу та два стовпчики інформації, позначених цифрами і буквами. Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами, 
3-завдання відкритої форми з короткою відповіддю.
4-завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання  передбачає розв’язування задачі.
  Діюча програма (наказ МОН № 696 від 26.06.2018р.) конкретизує, що повинен знати та вміти випускник навчального закладу в межах визначених тематичних розділів. Ознайомитися з нею рекомендую за адресою testportal.gov.ua/progmath, адже знати програму необхідно для того, щоб визначити перелік тем, до яких слід більш ретельно готуватися. Хочу звернути увагу, що ЗНО з математики у 2021р. за рівнем складності заплановано зробити дворівневим.
  Студентам нашого коледжу потрібно вже сьогодні мобілізуватися та вдосконалювати свої знання, уміння і навички. Робити це доцільно у зручний для себе час та у зручному місці, використовуючи освітні ресурси Інтернет. 
  На порталі ZNO.OSVITA у розділі «Математика» розміщені онлайн тести (zno.osvita.ua/mathematics), що пропонувалися у 2007–2019рр. під час основних, додаткових і пробних сесій ЗНО.
  Освітня платформа EDUGET надає відкритий доступ до комплексу корисних навчальних ресурсів, а саме:
- онлайн курс «Підготовка до ЗНО» (від Освіта-Онлайн), в якому розглядаються як основні теоретичні відомості, так і методи розв'язування математичних задач. Особливу увагу приділено стратегіям успішного складання ЗНО;
- відеоогляд «Пробне ЗНО з математики», де роз’яснюються правильні відповіді до кожного завдання пробного ЗНО 2019 року;
- онлайн курс «Навчально-методичний комплекс з математики для учнів основної та старшої школи» (від EDUGET). Цей курс пропонує, по-перше, лекції з усіх необхідних розділів, на яких пояснюються усі теоретичні питання, демонструються засоби ефективного розв’язання задач, по-друге – постійне тренування під час проходження тестів. 
  Освітній портал «Вивчаємо математику онлайн» (matem.com.ua) містить курси, математичні тренажери і тести для підготовки до ЗНО з деяких тем. 
 На платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (prometheus.org.ua) за підтримки Міністерства освіти і науки України та за сприяння посольства Великої Британії та Британської Ради в Україні представлено безкоштовний дистанційний курс «Математика. Підготовка до ЗНО».
 Курс передбачає формування загальнопредметних компетентностей з математики, як-от: 
-будувати математичні моделі реальних об’єктів, процесів, явищ, досліджувати ці моделі математичними засобами, 
-виконувати математичні розрахунки (дії з числами, поданими в різних формах, дії з відсотками, складати та розв’язувати задачі на наближені обчислення, пропорції тощо),
-виконувати перетворення числових і символьних виразів (розуміти змістове значення кожного елемента виразу, спрощувати вирази та обчислювати їх значення при заданих значеннях змінних, знаходити допустимі значення змінних),
-будувати й аналізувати графіки функціональних залежностей, рівнянь та нерівностей, досліджувати їхні властивості,
-використовувати властивості похідної та інтеграла до розв’язування задач,
-досліджувати та розв’язувати рівняння, нерівності та їх системи, текстові задачі,
-знаходити на рисунках геометричні фігури та встановлювати їх властивості,
-знаходити числові характеристики геометричних об'єктів (довжини, величини кутів, площі, об’єми),
-розв’язувати найпростіші комбінаторні задачі та обчислювати ймовірності випадкових подій,
-аналізувати інформацію, що подана в графічній, табличній, текстовій та іншій формах.
 Цей курс складається з відеоуроків (тривалістю від 5 до 15 хвилин), тестових завдань, корисних рекомендацій та охоплює такі теми:
1.   Числа та вирази
2.   Дроби, відсотки та пропорції
3.   Степінь, корінь, модуль, логарифм
4.   Перетворення виразів
5.   Числові послідовності
6.   Функції та графіки
7.   Рівняння
8.   Трансцендентні рівняння
9.   Системи рівнянь
10. Нерівності
11. Застосування властивостей функцій при розв’язанні рівнянь та нерівностей
12. Текстові задачі
13. Похідна і інтеграл
14. Елементи комбінаторики. Початки теорії ймовірностей та елементи статистики
15. Метод координат
16. Вектори
17. Пряма на площині
18. Планіметрія
19. Стереометрія
  Матеріали курсу доступні постійно. На учнів, які успішно складають всі тестові завдання, чекає сертифікат за підписом викладача курсу - кандидата фізико-математичних наук, доцента кафедри математичного аналізу та теорії ймовірностей КПІ ім. Ігоря Сікорського Я.Симчука.
 19 грудня на платформі Prometheus розпочався ще один корисний курс - «Підготовка до ЗНО з математики: лайфхаки від Могилянки», де увага акцентується не стільки на методах розв’язання типових задач, скільки на помилках, яких найчастіше допускали учні на ЗНО в минулих роках. Викладач курсу - кандидат фізико-математичних наук, старший викладач кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська Академія».
  Планується 2020-2021 навчальний рік оголосити Роком МАТЕМАТИКИ в Україні. Пам'ятайте - дорогу осилить той, хто йде! Бажаю удачі вам у цій важливій справі.


Олексій Воронкін

пʼятниця, 25 жовтня 2019 р.

«Хор-Fest Східний КАМЕРТОН» у медіа-просторі

З 23 по 25 жовтня на Луганщині за участю студентських творчих колективів трьох регіонів України (Луганщина, Галичина, Буковина) відбувся фестиваль хорової музики «Хор-Fest Східний КАМЕРТОН». Хор-Fest організував Сєвєродонецький коледж культури і мистецтв імені Сергія Прокоф’єва за підтримки Українського культурного фонду. У рамках фестивалю в Сєвєродонецьку, Рубіжному та Сватовому проведені різноманітні концертні, просвітницькі та навчально-методичні заходи. 
Пропонуємо вашій увазі тематичну добірку новин щодо цієї події.
  • В ефірі телеканалів UA: ДОНБАС, СТВ та YouTube:

середа, 16 жовтня 2019 р.

Я - музыкант или как выбирала себе профессию: мнение А.Бразалий

С самого детства меня окружает музыка. Ещё совсем маленькой, только научившись ходить (по рассказам мамы), я подходила к фортепиано и пыталась что-то играть. У меня всегда было такое чувство, что вся моя жизнь будет связана с музыкой! 

Вспоминаю один момент. Мне было около 5 лет. Я брала расчёску, карандаш (расческа служила скрипкой, а карандаш смычком) и делала вид, что играю на скрипке. 

В возрасте 7 лет, родители отдали меня в музыкальную школу в класс фортепиано. Позже, я стала ходить на уроки по скрипке. Посещая концерты, участвуя в конкурсах, уже в старших классах я решила, что хочу связать свою жизнь с музыкой. 

Время оказалось так быстротечно... Вот, уже и 4 курс – финальный аккорд очередного этапа музыкального обучения. Я буду скучать по этой творческой обстановке, насыщенной разнообразными впечатлениями и неповторимыми моментами. А дальше - новая подготовка к поступлению в высшее учебное заведение. 

На данный момент у меня есть любимый ученик. Не смотря на его возраст (3 года), он играет детскую программу правильной аппликатурой! Для будущего преподавателя – это самое большое счастье, когда ученики достигают своих собственных маленьких вершин. 

Моя цель – продолжать развивать свои умения и навыки, стать превосходным музыкантом и отличным педагогом!

Алена Бразолий, студентка ОКУ 
“Северодонецкий колледж 
культуры и искусств 
имени Сергея Прокофьева”

Я – музикант або як обирала собі професію: погляд К.Приказчикової

У якому віці людина починає думати яку обрати професію? Хтось знає з дитинства, ким би хотів бути, хтось обирає перед випуском зі школи, а хтось маючи успішну кар'єру, кидає усе і починає пошуки свого шляху…

Особисто я довго не могла визначити ким би мені хотілось бути. Я уявляла себе перукарем, юристом, істориком, але найбільше в дитинстві я хотіла бути археологом. І хоч я ходила до музичної школи, на питання: "чи не хочеш ти стати музикантом?", - я навідріз казала "ні". Часом доходило до істерики, в такі моменти навіть виникало бажання припинити заняття музикою.

Кілька років потому, будучи в дев'ятому класі, якось, повернувшись додому, я сказала батькам, що хочу поступити до Сєвєродонецького коледжу культури та мистецтв імені Сергія Прокоф'єва. Це було вже доросле рішення, по перше, завдяки розумінню того факту, що не хочу займатись нудною офісною роботою. По друге – я часто бувала на концертах та музичних конкурсах, де виступали студенти коледжу, що мали високий рівень виконавської майстерності. І мені також захотілось зануритися в цю творчу атмосферу, відчути себе частинкою неймовірного дружнього колективу.

І ось, цього року я вже завершую навчання в цьому в чудовому навчальному закладі й планую продовжити займатися музикою. Зараз, я зовсім не шкодую щодо вибраного шляху, адже я вже працю з дітьми в музичній школі, і мені це дуже подобається! Вони дарують мені натхнення і позитивний настрій, що дуже важливо в нашому неспокійному житті.

Катерина Приказчикова,
студентка 1 курсу ОКЗ 
“Сєвєродонецький коледж 
культури і мистецтв 
імені Сергія Прокоф’єва”

пʼятниця, 4 жовтня 2019 р.

Відкриття концертного сезону 2019

3 жовтня 2019 року відбулося відкриття концертного сезону ОКЗ «Сєвєродонецький коледж культури і мистецтв імені Сергія Прокоф’єва». 
В концерті взяли участь солісти, ансамблі та художні колективи коледжу. Ведучі концерту – заслужений працівник культури Н. Пасічник та студент 3 курсу М.Зінченко.
Повний фотоархів доступний за посиланням Google Drive

pin-код для Pinterest

четвер, 3 жовтня 2019 р.

Привітання викладачів студентами з Днем працівників освіти

Посередній учитель розповідає, 
хороший учитель пояснює, 
кращий учитель демонструє, 
великий учитель надихає 
А. Смоловик

Дорогі педагоги! 
Дякуємо вам за вашу працю та за вашу підтримку 😏! Шанувати педагога - обов’язок кожного студента нашого Коледжу, а День працівників освіти - ще одна нагода показати свою любов до вас і наголосити на тому, що ваш труд є дуже важливим. Бути викладачем - це не просто передавати знання, це означає допомагати іншим долати труднощі на шляху до мрій, спонукати до успіхів.

Нехай кожен успіх вашого учня буде гордістю для вашого серця, нехай кожна лекція, яку ви прочитали, дарує студентам не тільки знання та вміння міркувати, а й прагнення до вищих знань! Нехай кожен день дарує масу ідей і чудових моментів, безліч варіантів, як досягти мети, нехай кожен студент приємно дивує, нехай педагогічне покликання дарує ВАМ честь і гордість! 
Безмежно дякуємо ВАМ! 
З любов'ю від усіх студентів Сєвєродонецького коледжу культури і мистецтв імені Сергія Прокоф'єва.

середа, 2 жовтня 2019 р.

ХІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій

26-27 вересня 2019 року на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відбувся ХІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій. Захід було присвячено 65-річчю засновнику освітянського форуму – Черкаському обласному інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. 

Участь в урочистому відкритті фестивалю взяли Лебедцов Б. Б., перший заступник голови Черкаської обласної державної адміністрації; Кириленко С. В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України; Сімушіна О. І., заступник директора Департаменту – начальник управління дошкільної, загальної середньої, інклюзивної та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації. 
Загалом на розгляд журі було подано 193 роботи із 17 областей України. Оргкомітет визнав переможцями фестивалю 90 освітян, дипломи яким вручила Кириленко С. В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України. Дуже приємно відзначити, що серед переможців Фестивалю був Воронкін О. С., викладач ОКЗ “Сєвєродонецький коледж культури і мистецтв імені Сергія Прокоф’єва”. 
Олексій Сергійович взяв участь у роботі секції “Інформаційно-комунікаційні технології як ресурс підвищення якості сучасної освіти” з доповіддю “Досвід створення STEM-орієнтованого навчального відео-контенту”, а також разом з іншими учасниками відвідав екскурсію до музею Тараса Шевченка у Каневі, презентацію сучасної освіти Південної Кореї та MIND-тренінг від представників Міжнародного інституту розвитку інтелекту. 
Щиро вітаємо Воронкіна О. С. з черговою перемогою.